Poartă un hanorac toamna asta!

Silviu Proiecte

Hoodie-urile și sweatshirt-urile sunt următoarele articole vestimentare, după colanți, care părăsesc sala de sport și ajung să fie purtate pe străzile orașului. Adesea în variantă oversized, cu printuri care ies în evidență, hanoracele încep să fie un nou trend și sunt promovate de diferite vedete sau reviste de modă. De asemenea, branduri precum Calvin Klein sau Gucci au inclus în …

Ce înseamnă sistemul Print-On-Demand pe tricouri și de ce orice designer ar trebui să-l aleagă

Silviu Proiecte

Ce este sistemul de Print-on-Demand? Procesul de Print-on-Demand sau print la cerere permite tipărirea unui singur exemplar sau a unui tiraj mic atunci când există o comandă fermă din partea clientului final. Se evită astfel investițiile în stocuri și oferă libertatea testării mai multor printuri în unic exemplar.  Este alegerea ideală dacă te-ai hotărât să îți deschizi un magazin on-line în …

Tricoul promoțional vs tricoul pentru industria fashion: culorile

Silviu Tricouri

După ce am stabilit ce croială și ce mărime ți se potrivesc cel mai bine, un alt aspect pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când alegi un tricou pe care dorești să îl personalizezi cu grafica ta este culoarea acestuia. Fie că vorbim despre tricouri albe sau negre, fie că vorbim despre culori obținute din combinarea mai …

Cum să îți pregătești grafica pentru print pe tricou?

Silviu Proiecte

În continuarea ghidului despre pregătirea graficii pentru stickere, revenim cu un mic tutorial care să te ajute la realizarea fișierelor pentru tricouri. Deși printul digital pe textile este un proces care permite printarea unei palete largi de fișiere (am printat facturi pe tricouri) sunt câteva lucruri de care trebuie să ții cont pentru un #printbun! Specificații tehnice ale fișierelor: Marimea fisierului de …

Tricoul promoțional vs tricoul pentru industria de fashion: mărimile

Silviu Proiecte

Alegerea mărimii potrivite a tricoului poate face diferența dintre un tricou care va deveni articolul tău vestimentar preferat și unul pe care îl vei purta foarte rar. Mai jos îți vom prezenta lucrurile pe care ar trebui să le ai în vedere când îți alegi mărimea corectă a tricoului. Toți ne-am lovit la un moment dat de tricoul promoțional, purtat …

Stickere laminate – new in town!

Silviu Stickere

Despre diferitele metode de a folosi stickerele personalizate am vorbit aici, aici și aici. De asemenea, despre cum te pot ajuta stickerele să îți crești brandul și să îți fidelizezi clienții poți citi aici. Poți alege în continuare între stickere diecut și stickere kiss cut, în funcție de nevoile tale. Toate stickerele de la Printoteca beneficiază acum, pe lângă un #printbun, …

Cum să îți pregătești grafica pentru stickere!

Silviu Proiecte, Stickere

Stickerele pot fi, pe lângă hârtie, canvas sau alte materiale printabile, un mediu de expunere al unui design. Așadar, din ce în ce mai mulți ilustratori sau graficieni își printează lucrările pe aceste mici bucățele de autocolant gata de a fi lipite pe cele mai diferite obiecte. Spre deosebire de alte forme de print, pentru stickere este nevoie de un …

Manual de utilizare: Tricoul cu o altfel de croială

Silviu Proiecte

Tricoul a devenit parte din fiecare garderobă, iar deseori ajunge să fie purtat în contexte diferite. De la ieșit în parc și plimbat cățelul, până la ținute de seară în care tricoul devine un element casual. Când spunem tricou, ne gândim la forma clasică de „T” care i-a dat și numele. Însă, așa cum menționam mai sus, tricoul a ajuns …

Manual de utilizare: Tricoul din modal

Silviu Proiecte, Tricouri

Ce înseamnă modal? Modalul este o fibră vegetală prelucrată din celuloza extrasă din plante, așadar este un produs natural, obținut în urma unui proces controlat. Cel mai adesea, lemnul de fag este materia primă preferată deoarece este ușor regenerabil, iar tehnologia de prelucrare are o amprentă de carbon neutră. Lenzing Modal a început să producă țesături din modal la începutul …

Fidelizează-ți clienții cu niște stickere!

Silviu Proiecte

Este foarte ușor să vinzi acum tricouri online, fie că le produci tu, fie că ești revânzător. Un site se face destul de repede, urmează puțină promovare pe rețelele de socializare, iar apoi primii clienți vor veni. Invariabil! Însă cum faci să te diferențiezi de toți ceilalți vânzători, cum faci să îți fidelizezi clienții, iar aceștia să revină și să …