Ce înseamnă sistemul Print-On-Demand pe tricouri și de ce orice designer ar trebui să-l aleagă

Silviu Proiecte

Ce este sistemul de Print-on-Demand?

Procesul de Print-on-Demand sau print la cerere permite tipărirea unui singur exemplar sau a unui tiraj mic atunci când există o comandă fermă din partea clientului final. Se evită astfel investițiile în stocuri și oferă libertatea testării mai multor printuri în unic exemplar. 

Este alegerea ideală dacă te-ai hotărât să îți deschizi un magazin on-line în care să vinzi tricouri sau alte produse imprimate cu grafica ta. Iată care sunt avantajele printului la cerere:

  • Nu există comandă minimă
  • Nu sunt necesare investiții în stocuri
  • Nu există riscul de a rămâne cu stocuri nevândute
  • Poți testa combinații de ilustrații printate pe articole de diferite culori
  • Ai posibilitatea de a crea serii mici de produse
  • Poți oferi clienților tăi produse personalizate conform specificațiilor lor
Când este avantajos să aplezi la Print-on-Demand?

Dacă ești designer, dorești să încerci cum arată grafica ta pe tricouri și vrei să începi să le vinzi, printul-on-demand este alegerea optimă. Îți permite să testezi modele, culori și grafici noi, fără teama de a printa câteva zeci de tricouri pe care, ulterior, să nu reușești să le vinzi. Fiecare comandă se printează la cerere, când există o comandă fermă din partea clientului tău, așadar riscul de a-ți bloca banii în stocuri este minim.

În plus, sistemul de Print-On-Demand de la Printoteca include ambalare și gestionarea livrării către clientul final. Ne ocupăm de comenzile tale, punem un #printbun pe tricouri sau sweatshirturi, le ambalăm și le livrăm clienților tăi!

Pentru început îți poți promova lucrările pe rețelele de socializare. Facebook oferă acum opțiunea integrării unui Shop dacă ai o pagină publică, iar așa vei putea testa ce merge și ce nu.

Cum alegi un furnizor de Print-on-Demand?
  1. Oferte de preț pentru volum anticipat – Încearcă să găsești un furnizor care îți poate oferi prețuri pentru volume ceva mai mari, însă pentru cantități previzionate, fără a te obliga să creezi stocuri în avans – acela nu mai este Print-on-Demand.
  2. Stoc variat – Asigură-te că produsele pe care dorești să le vinzi se află în permanență în stocul furnizorului tău sau acesta poate asigura un timp competitiv pentru livrare (3-5 zile lucrătoare). Este important să le poți garanta clienților tăi un timp de livrare decent.
  3. Împachetare și livrare – Caută acel furnizor care are grijă de produsele tale, le ambalează individual și, ideal, le livrează direct clientului tău.

La Printoteca lucrăm cu peste 100 de revânzători în sistem de Print-on-Demand, atât artiști ilustratori, cât și diferite afaceri locale care au decis să lanseze o linie de îmbrăcăminte. Programează o întâlnire la sediul nostru pentru a vedea mai multe mostre de tricouri și #printbun!