Manual de utilizare: Tricoul din modal

Silviu Proiecte, Tricouri

Ce înseamnă modal?

Modalul este o fibră vegetală prelucrată din celuloza extrasă din plante, așadar este un produs natural, obținut în urma unui proces controlat. Cel mai adesea, lemnul de fag este materia primă preferată deoarece este ușor regenerabil, iar tehnologia de prelucrare are o amprentă de carbon neutră.

Lenzing Modal a început să producă țesături din modal la începutul anilor 1960 din dorința de a obține o fibră asemănătoare cu bumbacul, însă mai rezistentă decât vâscoza.  Timp de mai multe decenii, producătorul din Austria a fost unicul furnizor al acestui material. Pe lângă investițiile constante în tehnologie, un alt avantaj a fost materia primă la îndemână, îmbinată cu o strategie de regenerare a pădurilor.

Când brandul Stanley&Stella a hotărât să lanseze o linie de tricouri din modal i-a ales pe producătorii din Lenzing și a lor Edelweiss Tehnology de prelucrare a fibrelor. Tricourile astfel obținute îmbină stilul tineresc, actual, impus de Stanley&Stella cu materialul extra ușor și moale produs de austriecii din Lenzing.

De ce să port un tricou din modal?

În primul rând, ar trebui să porți un tricou din modal pentru că este un material ușor care lasă pielea să respire, perfect pentru zilele călduroasă. Deoarece vorbim de o țesătură obținută din fibre naturale este ideală pentru piele sensibilă.

În al doilea rând, ar trebui să porți un tricou din modal pentru că arată foarte bine! Vezi mai jos:

   

Aspectul materialului este unul elegant și e ușor de potrivit atât ținutelor relaxate cât și celor formale. Stanley & Stella se poziționează drept un brand care a reușit să îmbine o croială fashion cu produsele destinate personalizării. Modele precum Stella Glows Modal sau Stanley Enjoys Modal aduc un plus în ceea ce privește aspectul premium al tricourilor datorită fibrelor foarte fine de modal.

De ce să vând un produs din modal?

Dacă ai ajuns pe la sediul nostru și ți-am arătat câteva mostre cu siguranță te-ai îndrăgostit de acest material. Dacă nu ai trecut încă pe la noi, ar trebui să ne faci o vizită la noul sediu pentru a sta la povești și a vedea modelele expuse în showroom! Îți va fi ușor să vinzi un produs pe care tu îl apreciezi și vei dori să îl porți!

Tricourile din modal sunt o alegere foarte bună atunci când vrei să lansezi o colecție premium sau o serie limitată. Este important să oferi noutăți followerilor tăi, iar tricourile din modal pot fi o noutate binevenită printre produsele tale.

În plus, valoarea percepută a produsului este ridicată, generând mai mult profit unitar decât produsele standard. Poți alege o ilustrație ușor diferită, poate ceva mai subtilă față de cele printate pe tricouri din bumbac 100%. Vei avea un produs premium, versatil prin care poți ajunge la un alt segment de public. Branduri precum Fred Perry sau Moschino promovează tricourile din modal.

Deși este un produs cu o valoare mai mare, care ar implica o investiție crescută în stocuri, sistemul de print on demand de la Printoteca te scutește de povara investiției. Fiecare tricou este printat în momentul în care există o comandă fermă din partea clienților tăi. Astfel, ai libertatea de a combina diferite ilustrații cu o varietate de croieli disponibile.