Tricoul promoțional vs tricoul pentru industria fashion: culorile

Silviu Tricouri

După ce am stabilit ce croială și ce mărime ți se potrivesc cel mai bine, un alt aspect pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când alegi un tricou pe care dorești să îl personalizezi cu grafica ta este culoarea acestuia. Fie că vorbim despre tricouri albe sau negre, fie că vorbim despre culori obținute din combinarea mai multor fibre, există diferențe între tricourile premium și cele promoționale.

Paleta de culori

În general, tricourile din categoria promoționale vor fi limitate la câteva culori de bază, de cele mai multe ori culorile primare și câteva combinații ale acestora. Însă nimeni nu vrea să arate precum un semafor. Așadar, un brand premium va oferi o paletă mult mai generoasă.

În plus, un brand din industria fashion îți va oferi ocazia de a alege din mai multe nuanțe ale aceleiași culori, conform nevoilor tale. Acest lucru devine un avantaj când dorești tricouri personalizate pentru propria ta firmă – fie că vorbim despre un bar, un foodtruck sau o firmă de transport.

Heathers & Special Heathers

Culorile din gama Heathers reprezintă o combinație de două sau mai multe fibre de culori diferite țesute împreună. Este un procedeu care necesită etape suplimentare ale procesului de fabricare, însă rezultatele obținute se vor încadra normelor industriei de fashion. Se obțin astfel materiale cu care poți obține acel aspect de „wow” când printezi grafica ta pe ele. Iată un exemplu mai jos.

Stella Loves – Cream Heather Pink

Alege un tricou colorat!

Printre altele, am ales din catalogul celor de la Stanley/Stella două modele cu o paletă de culori cât mai mare: Stanley Leads și Stella Loves. Atât modelul de damă, cât și cel de bărbați este disponibil în nuanțe variate ce includ culori primare, dar și heathers și special heathers.

Stanley Leads

Stella Loves